U wilt iets specifieks voor uw organisatie?

Over onze algemene voorwaarden

Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op het gebruik van de website en de daarop ontsloten dienstverlening van CareSkillz. De ingangsdatum voor de geldigheid van deze voorwaarden is 16-01-2025. Met het publiceren van een nieuwe versie vervalt de geldigheid van alle voorgaande versies.

Artikel 1 - Definities algemene voorwaarden

Artikel 1.1

Definities

Bedenktijd: de termijn waarbinnen de klant gebruik kan maken van zijn herroepingsrecht.

Klant: de rechtspersoon die handelt in de uitoefening van beroep of bedrijf en een overeenkomst op afstand aangaat met CareSkillz B.V.

Dag: kalenderdag.

Duur transactie: een overeenkomst op afstand met betrekking tot een reeks van producten en/of diensten, waarvan de leverings- en/of afnameverplichting in de tijd is gespreid.

Duurzame gegevensdrager: elk middel dat de klant of CareSkillz in staat stelt om informatie die aan hem persoonlijk is gericht, op te slaan op een manier die toekomstige raadpleging en ongewijzigde reproductie van de opgeslagen informatie mogelijk maakt.

Herroepingsrecht: de mogelijkheid voor de klant om binnen de bedenktijd af te zien van de overeenkomst op afstand.

CareSkillz B.V.: de rechtspersoon die producten en/of diensten op afstand aan klanten aanbiedt.

Overeenkomst op afstand: een overeenkomst waarbij in het kader van een door CareSkillz B.V. georganiseerd systeem voor verkoop op afstand van producten en/of diensten, tot en met het sluiten van de overeenkomst uitsluitend gebruik gemaakt wordt van één of meer technieken voor communicatie op afstand.

Techniek voor communicatie op afstand: middel dat kan worden gebruikt voor het sluiten van een overeenkomst, zonder dat klant en CareSkillz B.V. gelijktijdig in dezelfde ruimte zijn samengekomen.

Algemene Voorwaarden: de onderhavige Algemene Voorwaarden van CareSkillz B.V.

Artikel 2 - Identiteit van CareSkillz

Artikel 2.1

Bedrijfsgegevens CareSkillz

CareSkillz B.V.
Rokerijweg 12
1271 AH Huizen

E-mailadres: info@careskillz.nl
Telefoonnummer: 085 080 54 69

KvK: 96394870
BTW: NL867592734B01

Artikel 3 - Toepasselijkheid

Artikel 3.1

Toepassing algemene voorwaarden

Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op elk aanbod van CareSkillz B.V. en op elke tot stand gekomen overeenkomst op afstand en bestellingen tussen CareSkillz B.V. en de klant.

Artikel 3.2

Beschikbaar stellen algemene voorwaarden

Voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, wordt de tekst van deze algemene voorwaarden aan de klant beschikbaar gesteld. Indien dit redelijkerwijs niet mogelijk is, zal voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, worden aangegeven dat de algemene voorwaarden bij CareSkillz B.V. in te zien zijn en zij op verzoek van de klant zo spoedig mogelijk kosteloos worden toegezonden.

Artikel 3.3

Elektronische totstandkoming algemene voorwaarden

Indien de overeenkomst op afstand elektronisch wordt gesloten, kan in afwijking van artikel 3.2 en voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, de tekst van deze algemene voorwaarden langs elektronische weg aan de klant ter beschikking worden gesteld op zodanige wijze dat deze door de klant op een eenvoudige manier kan worden opgeslagen op een duurzame gegevensdrager. Indien dit redelijkerwijs niet mogelijk is, zal voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, worden aangegeven waar van de algemene voorwaarden langs elektronische weg kan worden kennisgenomen en dat zij op verzoek van de klant langs elektronische weg of op andere wijze kosteloos zullen worden toegezonden.

Artikel 3.4

Toepasselijke bepalingen

Voor het geval dat naast deze algemene voorwaarden tevens specifieke product- of dienstenvoorwaarden van toepassing zijn, zijn artikel 3.2 en 3.3 van toepassing en kan de klant zich in geval van tegenstrijdige algemene voorwaarden steeds beroepen op de toepasselijke bepaling die voor hem het meest gunstig is.

Artikel 3.5

Gedeeltelijke of volledige nietigverklaring of vernietiging

Indien één of meerdere bepalingen in deze algemene voorwaarden op enig moment geheel of gedeeltelijk nietig zijn of vernietigd worden, dan blijft de overeenkomst en deze voorwaarden voor het overige in stand en zal de betreffende bepaling in onderling overleg onverwijld vervangen worden door een bepaling die de strekking van het oorspronkelijke zoveel mogelijk benadert.

Artikel 3.6

Situaties die niet opgenomen zijn

Situaties die niet in deze algemene voorwaarden zijn geregeld, dienen te worden beoordeeld ‘naar de geest’ van deze algemene voorwaarden.

Artikel 3.7

Onduidelijkheden

Onduidelijkheden over de uitleg of inhoud van één of meerdere bepalingen van onze voorwaarden, dienen uitgelegd te worden ‘naar de geest’ van deze algemene voorwaarden.

Artikel 4 - Het aanbod

Artikel 4.1

Facturatie en boekhouding Moneybird

Voor het bijhouden van onze administratie en boekhouding maken wij gebruik van de diensten van MoneyBird. Wij delen uw naam, adres- en woonplaatsgegevens en details met betrekking tot uw bestelling. Deze gegevens worden gebruikt voor het administreren van verkoopfacturen. Uw persoonsgegevens worden beschermd verzonden en opgeslagen. MoneyBird heeft de nodige technische en organisatorische maatregelen getroffen om uw gegevens te beschermen tegen verlies en ongeoorloofd gebruik. MoneyBird is tot geheimhouding verplicht en zal uw gegevens vertrouwelijk behandelen. MoneyBird gebruikt uw persoonsgegevens niet voor andere doeleinden dan hierboven beschreven.

Artikel 5 - De overeenkomst

Artikel 5.1

Totstandkoming overeenkomst

De overeenkomst komt, onder voorbehoud van het bepaalde in artikel 5.4, tot stand op het moment van aanvaarding door de klant van het aanbod en het voldoen aan de daarbij gestelde voorwaarden.

Artikel 5.2

Aanvaarding aanbod

Indien de klant het aanbod langs elektronische weg heeft aanvaard, bevestigt CareSkillz B.V. onverwijld langs elektronische weg de ontvangst van de aanvaarding van het aanbod. Zolang de overeenkomst van deze aanvaarding niet door CareSkillz B.V. is bevestigd, kan de klant de overeenkomst ontbinden.

Artikel 5.3

Technische en organisatorische maatregelen

Indien de overeenkomst elektronisch tot stand komt, treft CareSkillz B.V. passende technische en organisatorische maatregelen ter beveiliging van de elektronische overdracht van data en zorgt CareSkillz B.V. voor een veilige webomgeving. Indien de klant elektronisch kan betalen, zal CareSkillz B.V. daartoe passende veiligheidsmaatregelen in acht nemen.

Artikel 5.4

Betalingsverplichting

CareSkillz B.V. kan zich – binnen wettelijke kaders – op de hoogte stellen of de klant aan zijn betalingsverplichtingen kan voldoen, evenals van al die feiten en factoren die van belang zijn voor een verantwoord aangaan van de overeenkomst op afstand. Indien CareSkillz B.V. op grond van dit onderzoek goede gronden heeft om de overeenkomst niet aan te gaan, is CareSkillz B.V. gerechtigd gemotiveerd een bestelling of aanvraag te weigeren of aan de uitvoering bijzondere voorwaarden te verbinden.

Artikel 5.5

Betalingsverplichting

CareSkillz B.V. zal bij het product of dienst aan de klant de volgende informatie, schriftelijk of op zodanige wijze dat deze door de klant op een toegankelijke manier kan worden opgeslagen op een duurzame gegevensdrager, meesturen:

– het bezoekadres van de vestiging van CareSkillz B.V. waar de klant met klachten terecht kan;

– de voorwaarden waaronder en de wijze waarop de klant van het herroepingsrecht gebruik kan maken, dan wel een duidelijke melding inzake het uitgesloten zijn van het herroepingsrecht;

– de informatie over garanties en bestaande service na aankoop;

– de in artikel 4.3 van deze voorwaarden opgenomen gegevens, tenzij CareSkillz B.V. deze gegevens al aan de klant heeft verstrekt vóór de uitvoering van de overeenkomst;

– de vereisten voor opzegging van de overeenkomst indien de overeenkomst een duur heeft van meer dan één jaar of van onbepaalde duur is.

Artikel 5.6

Eerste levering

In geval van een duurtransactie is de bepaling in artikel 5.5 slechts van toepassing op de eerste levering.

Artikel 5.7

Beschikbaarheid producten en diensten

Iedere overeenkomst wordt aangegaan onder de opschortende voorwaarden van voldoende beschikbaarheid van de betreffende producten en diensten.

Artikel 6 - Herroepingsrecht

Artikel 6.1

Herroepingsrecht niet van toepassing documenten en e-learningmodules

Het herroepingsrecht is niet van toepassing op de aanschaf van documenten of e-learningmodules. U heeft direct toegang tot deze producten en diensten na uw betaling. 

Artikel 6.2

Herroepingsrecht incompany trainingen en consultancy diensten

U heeft het recht uw aanvraag of de opdrachtbevestiging tot 14 dagen na de dag van ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Eventuele betalingen die u al verricht heeft, worden gecrediteerd. U ontvangt het bedrag zo snel mogelijk op het bij ons bekende bankrekeningnummer en uiterlijk binnen 5 werkdagen. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@careskillz.nl. 

Artikel 7 - De prijs

Artikel 7.1

Prijzen producten

Gedurende de in het aanbod vermelde geldigheidsduur worden de prijzen van de aangeboden producten en/of diensten niet verhoogd, behoudens prijswijzigingen als gevolg van veranderingen in btw-tarieven.

Artikel 7.2

Variabele prijzen

In afwijking van artikel 7.1 kan CareSkillz B.V. producten of diensten waarvan de prijzen gebonden zijn aan schommelingen op de financiële markt en waar CareSkillz B.V. geen invloed op heeft, met variabele prijzen aanbieden. Deze gebondenheid aan schommelingen en het feit dat eventueel vermelde prijzen richtprijzen zijn, worden bij het aanbod vermeld. 

Artikel 7.3

Wettelijke regelingen of bepalingen

Prijsverhogingen binnen 3 maanden na de totstandkoming van de overeenkomst zijn alleen toegestaan indien zij het gevolg zijn van wettelijke regelingen of bepalingen.

Artikel 7.4

Prijsverhogingen

Prijsverhogingen vanaf 3 maanden na de totstandkoming van de overeenkomst zijn alleen toegestaan indien CareSkillz B.V. dit bedongen heeft en deze het gevolg zijn van wettelijke regelingen of bepalingen, of de klant de bevoegdheid heeft de overeenkomst op te zeggen met ingang van de dag waarop de prijsverhoging ingaat.

Artikel 7.5

Fouten in de prijzen

De in het aanbod van producten of diensten genoemde prijzen zijn exclusief btw. Alle prijzen zijn onder voorbehoud van druk – en zetfouten. Voor de gevolgen van druk – en zetfouten wordt geen aansprakelijkheid aanvaard. Bij druk – en zetfouten is CareSkillz B.V. niet verplicht het product volgens de foutieve prijs te leveren. 

Artikel 8 - Conformiteit en garantie

Artikel 8.1

Voldoen aan de overeenkomst en specificaties

CareSkillz B.V. staat er voor in dat de producten en/of diensten voldoen aan de overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften.

Artikel 8.2

Garantie

Op onze producten en diensten is geen garantie van toepassing

Artikel 8.3

Melden gebreken of verkeerde levering

Eventuele gebreken of verkeerd geleverde producten dienen binnen 2 maanden na ontdekking schriftelijk aan CareSkillz B.V. te worden gemeld.

Artikel 8.4

Retour

Retour is niet van toepassing op onze producten en diensten. Wat u koopt in onze webshop, wordt direct afgeleverd na uw betaling. Op onze overige diensten zoals consultancy of trainingen is geen retourbeleid van toepassing.

Artikel 9 - Levering en uitvoering

Artikel 9.1

Zorgvuldigheid dienstverlening

CareSkillz B.V. zal de grootst mogelijke zorgvuldigheid in acht nemen bij het in ontvangst nemen en bij de uitvoering van bestellingen van producten en bij de beoordeling van aanvragen tot verlening van diensten.

Artikel 10 - Duurtransacties: duur, opzegging en verlenging

Artikel 10.1 Opzegging

Artikel 10.1.1

Overeenkomst onbepaalde tijd

De klant kan een overeenkomst die voor onbepaalde tijd is aangegaan en die strekt tot het geregeld afleveren van producten (elektriciteit daaronder begrepen)  of diensten, te allen tijde opzeggen met inachtneming van daartoe overeengekomen opzeggingsregels en een opzegtermijn van ten hoogste één maand.

Artikel 10.1.2

Overeenkomst bepaalde tijd

De klant kan een overeenkomst die voor bepaalde tijd is aangegaan en die strekt tot het geregeld afleveren van producten (elektriciteit daaronder begrepen)  of diensten, te allen tijde tegen het einde van de bepaalde duur opzeggen met inachtneming van daartoe overeengekomen opzeggingsregels en een opzegtermijn van ten hoogste één maand.

Artikel 10.1.3

Overeenkomst overig

De klant kan de in de vorige leden genoemde overeenkomsten:

– te allen tijde opzeggen en niet beperkt worden tot opzegging op een bepaald tijdstip of in een bepaalde periode;
– tenminste opzeggen op dezelfde wijze als zij door hem zijn aangegaan;
– altijd opzeggen met dezelfde opzegtermijn als CareSkillz B.V. voor zichzelf heeft bedongen.

Artikel 10.2 Verlenging

Artikel 10.2.1

Overeenkomst bepaalde tijd

Een overeenkomst die voor bepaalde tijd is aangegaan en die strekt tot het geregeld afleveren van producten of diensten, mag niet stilzwijgend worden verlengd of vernieuwd voor een bepaalde duur.

Artikel 10.2.2

Stilzwijgend verlengen

In afwijking van artikel 10.2.1 mag een overeenkomst die voor bepaalde tijd is aangegaan stilzwijgend worden verlengd voor een bepaalde duur van maximaal drie maanden, als de klant deze verlengde overeenkomst tegen het einde van de verlenging kan opzeggen met een opzegtermijn van ten hoogste één maand.Een overeenkomst die voor bepaalde tijd is aangegaan en die strekt tot het geregeld afleveren van producten of diensten, mag alleen stilzwijgend voor onbepaalde duur worden verlengd als de klant te allen tijde mag opzeggen met een opzegtermijn van ten hoogste één maand en een opzegtermijn van ten hoogste drie maanden in geval de overeenkomst strekt tot het geregeld, maar minder dan eenmaal per maand.

Artikel 10.3 Duur

Artikel 10.3.1

Opzegtermijn

Als een overeenkomst een duur van meer dan een jaar heeft, mag de klant na een jaar de overeenkomst te allen tijde met een opzegtermijn van ten hoogste een maand opzeggen, tenzij de redelijkheid en billijkheid zich tegen opzegging vóór het einde van de overeengekomen duur verzetten.

Artikel 11 - Betaling

Artikel 11.1

Voldoen van de betaling

Voor zover niet anders is overeengekomen, dienen de door de klant verschuldigde bedragen te worden voldaan binnen 14 werkdagen na het ingaan van de bedenktermijn als bedoeld in artikel 6.1 In geval van een overeenkomst tot het verlenen van een dienst, vangt deze termijn aan nadat de klant de bevestiging van de overeenkomst heeft ontvangen.

Artikel 11.2

Onjuistheden onverwijld melden

De klant heeft de plicht om onjuistheden in verstrekte of vermelde betaalgegevens onverwijld aan CareSkillz B.V. te melden.

Artikel 11.3

Wanbetaling

In geval van wanbetaling van de klant heeft CareSkillz B.V. behoudens wettelijke beperkingen, het recht om de vooraf aan de klant kenbaar gemaakte redelijke kosten in rekening te brengen.

Artikel 12 - Klachtenregeling

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@careskillz.nl . Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil/

Artikel 12.1

Klachtenprocedure CareSkillz

CareSkillz B.V. beschikt over een voldoende bekendgemaakte klachtenprocedure en behandelt de klacht overeenkomstig deze klachtenprocedure.

Artikel 12.2

Termijn indienen klacht

Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen 2 maanden volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij CareSkillz B.V., nadat de klant de gebreken heeft geconstateerd.

Artikel 12.3

Termijn klachtenbehandeling

Bij CareSkillz B.V. ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen, gerekend vanaf de datum van ontvangst, beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door CareSkillz B.V. binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de klant een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.

Artikel 12.4

Geschillen

Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost, ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.

Artikel 12.5

WebwinkelKeur

Bij klachten dient een klant zich allereerst te wenden tot CareSkillz B.V.. Indien de webwinkel is aangesloten bij WebwinkelKeur en bij klachten die niet in onderling overleg opgelost kunnen worden, dient de klant zich te wenden tot WebwinkelKeur (www.webwinkelkeur.nl). Deze zal gratis bemiddelen. Controleer of deze webwinkel een lopend lidmaatschap heeft via https://www.webwinkelkeur.nl/ledenlijst/. Mocht er dan nog niet tot een oplossing gekomen worden, heeft de klant de mogelijkheid om zijn klacht te laten behandelen door de door WebwinkelKeur aangestelde onafhankelijke geschillencommissie. De uitspraak hiervan is bindend en zowel CareSkillz B.V. als klant stemmen in met deze bindende uitspraak. Aan het voorleggen van een geschil aan deze geschillencommissie zijn kosten verbonden die door de klant betaald dienen te worden aan de betreffende commissie. 

Artikel 12.6

Verplichting CareSkillz

Een klacht schort de verplichtingen van CareSkillz B.V. niet op, tenzij CareSkillz B.V. schriftelijk anders aangeeft.

Artikel 12.6

Wijzigigen en verbeteren

Indien een klacht gegrond wordt bevonden door CareSkillz B.V., zal CareSkillz B.V. naar haar keuze de geleverde producten of diensten kosteloos wijzigen.

Artikel 13 - Geschillen

Artikel 13.1

Nederlands recht

Op overeenkomsten tussen CareSkillz B.V. en de klant waarop deze algemene voorwaarden betrekking hebben, is uitsluitend Nederlands recht van toepassing. Ook indien de klant woonachtig is in het buitenland.

Artikel 13.2

Weens koopverdrag niet van toepassing

Het Weens Koopverdrag is niet van toepassing.

Artikel 14 - Aanvullende of afwijkende bepalingen

Artikel 14.1

Aanvullende en afwijkende bepalingen

Aanvullende dan wel van deze algemene voorwaarden afwijkende bepalingen mogen niet ten nadele van de klant zijn en dienen schriftelijk te worden vastgelegd dan wel op zodanige wijze dat deze door de klant op een toegankelijke manier kunnen worden opgeslagen op een duurzame gegevensdrager.

Wij bieden praktijkgerichte e-learning, scholing en maatwerkoplossingen voor zorg- en jeugdhulpverleners. Met onze trainingen en systemen ondersteunen we professionals in hun groei en helpen we organisaties bij het verbeteren van kwaliteit en efficiëntie.

Contact

Deel ons op sociale media

2025 © CareSkillz B.V. – Alle rechten voorbehouden

top
© 2025 - Powered by CareSkillz
0